Den fysiske butik er umami

Nyheder

Info vedr. Corona-situationen

Vi tager ansvar! Men vi går ikke i panik, vi må ikke lukke Danmark.

Sammen skal vi passe på hinanden.

Vi tager selvfølgelig situationen alvorligt og følger nøje udviklingen og opfordringerne fra
Sundhedsmyndighederne.

I en tid som denne, er det vigtigt med information, men også handling. Så for at hjulene fortsat
kan kører rundt, er det vigtigt for os at melde ud omkring nedenstående praktiske informationer:

Læs mere

BrandFactory henter profil som ny salgs- og marketingdirektør

Pressemeddelelse, 9. marts 2020

Den 1. maj tiltræder Michael Barfoed som ny salgs- og marketingdirektør for BrandFactory Danmark A/S. Han er hentet fra en stilling som Chief Sales Officer hos AFA JCDecaux, hvor han har været siden 2015. Michael Barfoed har derudover også en fortid hos MTG, JP/Politikens hus og Dagbladet Børsen.

45-årige Michael Barfoed kommer med den helt rigtige baggrund og kombineret med stor erfaring med salg i kommunikationsbranchen, skal Michael være med til at udvikle, opbygge og iscenesætte vores produkter på nye måder.

Markedet er i en rivende udvikling. Vi har derfor haft fokus på at finde en salgs- og marketingdirektør, som har fingeren på pulsen, så vi skaber værdi for vores kunder – nu og i fremtiden. Vi er overbeviste om, at Michaels erfaring med at drive motiverende ledelse gennem en kundefokuseret tilgang, vil være værdifuld og med til at styrke og videreudvikle BrandFactorys ledende position på markedet.

Læs mere

BrandFactory har fået ny ejer

Et styrket BrandFactory

Som en del af BrandFactory Group er det med glæde, at vi kan annoncere, at koncernen har fået det svenske investeringsselskab Lazarus Equity Partners AB som ny ejer.

Lazarus Equity Partners AB er et investeringsselskab med stor erfaring og viden om vores branche. De bringer dermed vigtig knowhow til virksomheden, som skal styrke vores position på markedet yderligere.

»Vi ser virkelig gode muligheder for at styrke virksomhedens position fremover, og vi håber, at vi som nye ejere vil være i stand til at levere ekstra handlekraft,« udtaler Claes Jonson, partner i Lazarus Equity Partners AB.

 

Læs mere

Den fysiske butik er umami

Umiddelbart kan det lyde som noget sludder. Men der er noget om snakken: Den fysiske butik er – eller bør være – dét, som den digitale butik ikke er. Den fysiske butik er den »umami«, som man ikke kan opnå online.

Lad os begynde med, at få på plads, hvad »umami« reelt er: Ordet kommer fra japansk, og betyder »velsmag«. Umami smager ikke sig selv godt, men det fremhæver andre fødevarers smag. Det er lige dét ekstra. Og det er her koblingen er til, at den fysiske butik er umami, skal findes. For selvfølgelig er den fysiske butik ikke velsmag i dén forstand, men den er – eller bør være – lige dét ekstra, som ikke kan opnås i en rent online sammenhæng.

Retail-branchen er i konstant forandring. I særdeleshed nu i en tid, hvor den fysiske butik er under hårdt pres fra digitale kanaler. For hvad berretiger den fysiske butiks tilstedeværelse i en verden, hvor man som forbruger kan shoppe på alle tider af døgnet nemt og bekvemt hjemme fra sofaen, på caféen eller mens børnene er til svømning?

Svaret er »umami«.

Læs mere

    BrandFactorys sustainability rapport for 2018

    Vores mission er at forme fremtidens visuelle kommunikation, og som markedsleder tager vi som koncern også lederrollen, når det drejer sig omkring bæredygtig udvikling.

    Læs mere

    BrandFactory Danmark får ny adm. direktør

    Den 1. august tiltræder Maria Beck-Tange som ny CEO for BrandFactory Danmark A/S – Nordens førende produktionsvirksomhed inden for visuel kommunikation og branding. Hun kommer fra en stilling som Country Manager i Flügger Group A/S. Maria vil stå i spidsen for ledelsen i Danmark og samtidig være en del af den nordiske koncernledelse i BrandFactory.

    Maria Beck-Tange har omfattende strategisk erfaring inden for organisationsudvikling og optimering, herunder fokus på vækst, kundeoplevelse og partnerskaber. Hendes evner vil være værdifulde for at styrke og udvikle BrandFactorys ledende position på markedet.

    Læs mere
    Maria Beck-Tange, CEO BrandFactory Danmark A/S

    Sommerferien nærmer sig

    Sommerferietiden er over Danmark men her hos os vil der i hele ferieperioden være medarbejdere på arbejdet.

    Vi gearer helt naturligt ned i løbet af de næste uger hvor mange holder ferie. Vi kører på ferie-bemanding og håber på forståelse for, at alle ikke kender lige meget til projekterne.

     

    Læs mere

    Den gode kundeoplevelse

    Hvordan skaber man den gode kundeoplevelse? Det giver to af vores konceptudviklere Rikke (Head of Creative) og Thomas (Art Director) svar på i artiklen herunder.

    https://www.finduddannelse.dk/artikler/tips-og-vejledninger/Saadan_skaber_I_den_gode_kundeoplevelse__d15612.html

    TROPENÆTTER, KOLD ROSÉ OG BÆREDYGTIG BRANDING

    Drøm dig tilbage til i sommer. Til 32 grader i skyggen, et glas kold rosé på terrassen og en endeløs række af tropenætter.

    Sommeren 2018 fejlede ikke noget. Medmindre du kæder det sammen med ét af sommerens helt store samtaleemner: »Klimaforandring«. 


    En bæredygtig branding som en del af din virksomheds CSR-strategi gør en forskel. Men hvordan gør du din virksomheds branding bæredygtig?

    Læs mere
    PVC-fri folie

    Vi opruster vores Instore afdeling med ansættelse af ny Lead Retail Designer

    Vi byder hjertelig velkommen til Willy Martinussen som ny Lead Retail Designer for vores Instore afdeling, som hver dag leverer og faciliterer butiksindretning for nogle af Danmarks største retail brands.

    Som designer og projektansvarlig har Willy gennem de seneste 18 år stået for retail designs, konceptudvikling og implementering af projekt for bl.a. Bo Concept, B&O, DAY Birger et Mikkelsen, Hummel, Ecco, RedGreen og mange flere.

    Læs mere

    Forrige 1 2 3

    • Er din firmabil en del af din branding

      Blog

      Bilindpakning og dekorationer på køretøjer er en af de mest effektive metoder, når du vil øge kendskabet til dit brand – og så er det endda også en af de mest økonomiske. Vil du læse mere om alle fordelene?
    • DEN FYSISKE BUTIK ER UMAMI

      Blog

      Umiddelbart kan det lyde som noget sludder. Men der er noget om snakken: Den fysiske butik er – eller bør være – dét, som den digitale butik ikke er. Den fysiske butik er den »umami«, som man ikke kan opnå online.