Hold dig opdateret med BrandFactory

Nyheder

Den fysiske butik er umami

Umiddelbart kan det lyde som noget sludder. Men der er noget om snakken: Den fysiske butik er – eller bør være – dét, som den digitale butik ikke er. Den fysiske butik er den »umami«, som man ikke kan opnå online.

Lad os begynde med, at få på plads, hvad »umami« reelt er: Ordet kommer fra japansk, og betyder »velsmag«. Umami smager ikke sig selv godt, men det fremhæver andre fødevarers smag. Det er lige dét ekstra. Og det er her koblingen er til, at den fysiske butik er umami, skal findes. For selvfølgelig er den fysiske butik ikke velsmag i dén forstand, men den er – eller bør være – lige dét ekstra, som ikke kan opnås i en rent online sammenhæng.

Retail-branchen er i konstant forandring. I særdeleshed nu i en tid, hvor den fysiske butik er under hårdt pres fra digitale kanaler. For hvad berretiger den fysiske butiks tilstedeværelse i en verden, hvor man som forbruger kan shoppe på alle tider af døgnet nemt og bekvemt hjemme fra sofaen, på caféen eller mens børnene er til svømning?

Svaret er »umami«.

Læs mere

    BrandFactorys sustainability rapport for 2018

    Vores mission er at forme fremtidens visuelle kommunikation, og som markedsleder tager vi som koncern også lederrollen, når det drejer sig omkring bæredygtig udvikling.

    Læs mere

    BrandFactory Danmark får ny adm. direktør

    Den 1. august tiltræder Maria Beck-Tange som ny CEO for BrandFactory Danmark A/S – Nordens førende produktionsvirksomhed inden for visuel kommunikation og branding. Hun kommer fra en stilling som Country Manager i Flügger Group A/S. Maria vil stå i spidsen for ledelsen i Danmark og samtidig være en del af den nordiske koncernledelse i BrandFactory.

    Maria Beck-Tange har omfattende strategisk erfaring inden for organisationsudvikling og optimering, herunder fokus på vækst, kundeoplevelse og partnerskaber. Hendes evner vil være værdifulde for at styrke og udvikle BrandFactorys ledende position på markedet.

    Læs mere
    Maria Beck-Tange, CEO BrandFactory Danmark A/S

    Sommerferien nærmer sig

    Sommerferietiden er over Danmark men her hos os vil der i hele ferieperioden være medarbejdere på arbejdet.

    Vi gearer helt naturligt ned i løbet af de næste uger hvor mange holder ferie. Vi kører på ferie-bemanding og håber på forståelse for, at alle ikke kender lige meget til projekterne.

     

    Læs mere

    Den gode kundeoplevelse

    Hvordan skaber man den gode kundeoplevelse? Det giver to af vores konceptudviklere Rikke (Head of Creative) og Thomas (Art Director) svar på i artiklen herunder.

    https://www.finduddannelse.dk/artikler/tips-og-vejledninger/Saadan_skaber_I_den_gode_kundeoplevelse__d15612.html

    TROPENÆTTER, KOLD ROSÉ OG BÆREDYGTIG BRANDING

    Drøm dig tilbage til i sommer. Til 32 grader i skyggen, et glas kold rosé på terrassen og en endeløs række af tropenætter.

    Sommeren 2018 fejlede ikke noget. Medmindre du kæder det sammen med ét af sommerens helt store samtaleemner: »Klimaforandring«. 


    En bæredygtig branding som en del af din virksomheds CSR-strategi gør en forskel. Men hvordan gør du din virksomheds branding bæredygtig?

    Læs mere
    PVC-fri folie

    Vi opruster vores Instore afdeling med ansættelse af ny Lead Retail Designer

    Vi byder hjertelig velkommen til Willy Martinussen som ny Lead Retail Designer for vores Instore afdeling, som hver dag leverer og faciliterer butiksindretning for nogle af Danmarks største retail brands.

    Som designer og projektansvarlig har Willy gennem de seneste 18 år stået for retail designs, konceptudvikling og implementering af projekt for bl.a. Bo Concept, B&O, DAY Birger et Mikkelsen, Hummel, Ecco, RedGreen og mange flere.

    Læs mere

    BrandFactory styrker forretningsområdet Digital Signage med opkøb

    Nye kompetencer styrker BrandFactory!
    Vi kan nu med glæde fortælle, at Digital Signage-forretningsområdet hos det digitale udviklingsbureau Combine A/S pr. 1. november overtages af BrandFactory. Combine har mange års erfaring inden for digitale skilte, infoskærme og wayfinding til bl.a. detailhandlen og virksomheder. Med opkøbet af forretningsområdet tilføres flere digitale kræfter til produktporteføljen. BrandFactory styrkes yderligere i at kunne levere et samspil mellem digital og trykt kommunikation, og dermed sikrer vi den bedst mulige effekt af den visuelle kommunikation.

    Læs den officielle pressemeddelelse her

     

    Læs mere

    BrandFactory Sverige tager næste skridt

    BrandFactory Sverige tager nu næste skridt i sammenlægningen til Sveriges ledende aktør inden for visuel kommunikation og flytter sine to lokationer i Stockholm sammen. Læs den svenske pressemeddelelse her.

    Læs mere
    BrandFactory Sverige

    "Vi vil gerne i seng med dig"

    Det er ikke umiddelbart de ord, du forventer at høre, når du sidder foran Salgs- og Marketingdirektøren for Danmarks største brandingvirksomhed, BrandFactory. Ikke desto mindre var det de ord, der faldt en lun forårsdag under et forretningsmøde i Sydfrankrig. Og ordene blev startskuddet til et nyt og særdeles sexet samarbejde, som nu er i færd med at løfte dynerne på dansk erhvervsliv og ryste posen godt og grundigt.

    Gæsteindlæg af Thomas Bickham.

    Læs mere
    Thomas Bickham

    Forrige 1 2 3

    • 5 gode tips til en succesfuld messe

      Blog

      Messer kan være en effektiv metode til at skaffe nye leads og skabe interesse for dit brand og dine produkter – hvis det altså gøres rigtigt. Sørg for at få mest muligt ud af det ved at følge disse fem gode råd.
    • Er din firmabil en del af din branding

      Blog

      Bilindpakning og dekorationer på køretøjer er en af de mest effektive metoder, når du vil øge kendskabet til dit brand – og så er det endda også en af de mest økonomiske. Vil du læse mere om alle fordelene?
     ? 
    Kan vi hjælpe?