Sony sælger oplevelser i Elgiganten

SONY

Interaktiv produkt-demonstration lokker kunderne til

Lyd skal opleves!
Den fysiske butik er – eller bør være – dét, som en digital butik ikke er. Butikken skal være den oplevelse og følelse, som man ikke kan opnå online. Og taler vi om høre- og hovedtelefoner, så er der i endnu højere grad behov for, at kunden kan opleve lyden »live« og få en fornemmelse af, hvad produktet reelt kan.

Med disse betragtninger in mente, ville Sony retænke deres produktpræsentation i Elgiganten, så kunden i højere grad fik mulighed for at interagere med produkterne.

Skal vi også løfte dit salg?

Janne Fredslund

Janne Fredslund

Nordic Customer Relations Manager

+45 4454 5421 jf@brandfactory.dk
Digtal Signage shop-in-shop

INTERAKTIV PRODUKTPRÆSENTATION

Sony bad os om hjælp til at skabe en Shop-In-Shop-løsning i 75 butikker i hele Skandinavien, hvor øget opmærksomhed om selve produkterne skulle gå hånd i hånd med muligheden for fysisk at demonstrere de forskellige typer af høre- og hovedtelefoner samt deres kvaliteter og prisklasser.

BrandFactory har på kort tid designet, udviklet, testet og leveret en samlet Shop-In-Shop-løsning bestående af tre display i corian, en digital skærm og lyskasse, som gør det muligt for Sony at udskifte budskaber efter kampagne/sæson. Derudover danner den samlede løsning den optimale ramme for selve produkterne, som kan betjenes direkte på bordet i en live-demonstration.

Shop-in-shop i Elgiganten med digital skærm

FLEKSIBEL KOMMUNIKATION MED DIGITAL SIGNAGE

Løsningen er designet og bygget op, så de bedst mulige rammer skabes om produkterne. Den digitale skærm skifter indhold, når en kunde nærmer sig, hvorved der skabes øget blikfang til området med Sonys produkter og de skiller sig ud blandt de mange andre produkter i Elgiganten. Med denne Digital Signage-løsning er det nemt for Sony at skifte indholdet på skærmen løbende. BrandFactory uploader blot det ønskede indhold på en USB, som udsendes til butikkerne, hvorefter de selv skifter indholdet.

DET SIGER SONY

"Throughout the process, we have had a close collaboration and sparring with BrandFactory on the development of this promotional module. The result has been a fantastic and complete solution that strengthens our sales and highlights the properties of our products".

Ilze Karahona, Brand Activation Specialist, Sony Nordic (Denmark)

Live præsentation af SONY produkter i Elgiganten
  • 5 gode tips til en succesfuld messe

    Blog

    Messer kan være en effektiv metode til at skaffe nye leads og skabe interesse for dit brand og dine produkter – hvis det altså gøres rigtigt. Sørg for at få mest muligt ud af det ved at følge disse fem gode råd.
  • Er din firmabil en del af din branding

    Blog

    Bilindpakning og dekorationer på køretøjer er en af de mest effektive metoder, når du vil øge kendskabet til dit brand – og så er det endda også en af de mest økonomiske. Vil du læse mere om alle fordelene?
 ? 
Kan vi hjælpe?