Ny visuel identitet og større synlighed

Letz Sushi

Sæt rammerne om madoplevelsen

Det her handler om mad – eller i hvert fald de rammer, der er omkring den. For de rammer, du bygger op rundt om det, du serverer, er mindst lige så vigtige som selve maden.

Din facade, din skiltning og din indretning er nemlig de rammer, der skal friste de sultne forbigående, signalere, hvem du er, og hvilken type mad, du serverer og sætte stemningen for hele oplevelsen hos dig. Med andre ord er dit visuelle udtryk med til at højne den samlede oplevelse og understrege dit brand, så du sikrer dig en plads i dine gæsters hjerte – eller måske nærmere mave.

Sushikæden LETZ SUSHI har fået ny visuel identitet, og det betød selvfølgelig, at alle restauranter skulle opdateres til det nye.

Skal jeg også hjælpe dig?

Tina Harboe Andersen

Tina Harboe Andersen

Customer Relations Manager

+45 5060 7600 tha@brandfactory.dk
Letz Sushi

ENKLE VIRKEMIDLER MED STOR EFFEKT

Og faktisk behøver det ikke nødvendigvis kræve det store at ændre sit udtryk. Se bare her, hvordan en ny visuel identitet og en gentænkning af facadeskiltningen med nye udhængsskilte, nedhængsskilte i vinduet med lys og folielogoer har givet LETZ SUSHIs facader et flot, nyt look.

Det siger Letz Sushi

”Når man skifter identitet, er der mange interessenter - herunder offentlige - som det er rart at have en samarbejdspartner, der også kan håndtere. Blandt andet det har været udslagsgivende for vores valg af BrandFactory – og så har de været en god og kompetent sparring i forhold til at komme frem til en skarp og professionel udførelse af det visuelle udtryk.”

Anders Barsøe, Direktør i LETZ SUSHI

Letz Sushi

Kompetencer i spil

Letz Sushi

FRA STREG TIL VIRKELIGHED

Over tid kan dit brand have behov for at blive støvet lidt af og frisket op, så det følger med din udvikling. Og nogle gange er det tid til at tænke helt nyt. Det gjorde LETZ SUSHI og BrandFactory, da vi gik i gang med at tegne den første streg til den nye visuelle identitet.

Fra design til godkendelse hos lejer og kommune, fra godkendelse til produktion og fra produktion til montering, er den nye visuelle identitet blevet udrullet og pryder nu kædens restauranter, som står klar til at servere #ansvarligsushi for sine gæster.

”Vi har i LETZ SUSHI gennemgået en forandring over det sidste år, hvor vi bl.a. har valgt at skifte til udelukkende at bruge økologiske ris og certificeret fisk. For at øge opmærksomheden på, at der er sket en forandring hos os, har vi valgt at give samtlige forretninger en ny visuel identitet – så forbipasserende også bemærker, at der er sket noget nyt – vi er rigtig glade for resultatet," fortæller Anders Barsøe.

Letz Sushi
  • 5 gode tips til en succesfuld messe

    Blog

    Messer kan være en effektiv metode til at skaffe nye leads og skabe interesse for dit brand og dine produkter – hvis det altså gøres rigtigt. Sørg for at få mest muligt ud af det ved at følge disse fem gode råd.
  • Er din firmabil en del af din branding

    Blog

    Bilindpakning og dekorationer på køretøjer er en af de mest effektive metoder, når du vil øge kendskabet til dit brand – og så er det endda også en af de mest økonomiske. Vil du læse mere om alle fordelene?
 ? 
Kan vi hjælpe?