Kiehl's Pop Up-stand i Magasin øgede omsætningen med hele 43%

L'Oréal

Når øget omsætning og miljøbevidsthed går hånd i hånd

L'Oréals subbrand Kiehl's since 1815's Pop Up-stand i Magasin øgede omsætningen med hele 43% – samtidig blev der indsamlet plastic til genanvendelse til gavn for miljøet.

BrandFactory hjalp med udformning, produktion og montering af standen, som satte fokus på brandets recycle-principper samtidig med, at den generelle opmærksomhed om brandet og produkterne blev forøget – med tilhørende plus på bundlinjen.

SKAL DIN KAMPAGNE SKILLE SIG UD?

Morten Larsen

Morten Larsen

Project Manager

+45 4044 6284 mol@brandfactory.dk
Frontstand magasin

Wow-effekt på budget

En Pop Up-stand har – som navnet antyder – en kort levetid. Derfor er budgettet ofte begrænset, mens ønsket om at skille sig ud og skabe wow-effekt stadig er stort.

Vi udviklede en unik stand, som overholder de overordnede designmæssige guidelines, og samtidig har størst muligt effekt på målgruppen. Med vores store erfaring og knowhow konstruerede vi podier og vægge, så de var funktionelle og flotte såvel som nemme at opsætte og nedtage igen efter endt kampagne.

I tæt samarbejde med Kiehl's since 1851's Brand Manager blev resultatet en unik Pop Up-stand som både i form, kommunikation og visuelt udtryk taler sit helt eget recycle-sprog og tiltrækker nye kunder.

DET SIGER L'ORÉAL

»Det var sådan en succesfuld frontstand – vi øgede omsætningen med 43 % sammenlignet med samme måned sidste år,« udtaler Julie Henriette Engell, Brand Manager hos Kiehl's since 1851.

Reboard podier

En lille investering i visuel kommunikation med stor indvirkning på både målgruppe, bundlinje og miljø.

Lad os hjælpe med din næste kampagne og skabe værdi for dit brand. Kontakt os på tlf. +45 8888 3032

Frontstand magasin
  • 5 gode tips til en succesfuld messe

    Blog

    Messer kan være en effektiv metode til at skaffe nye leads og skabe interesse for dit brand og dine produkter – hvis det altså gøres rigtigt. Sørg for at få mest muligt ud af det ved at følge disse fem gode råd.
  • Er din firmabil en del af din branding

    Blog

    Bilindpakning og dekorationer på køretøjer er en af de mest effektive metoder, når du vil øge kendskabet til dit brand – og så er det endda også en af de mest økonomiske. Vil du læse mere om alle fordelene?
 ? 
Kan vi hjælpe?