KLASSIKERENS NYE (GAMLE) KLÆ'R

Jason Watt hylder historiske sejre i Le Mans

EN HELT NY NY BIL

Jason Watt er et velkendt ansigt overalt i motorsportsverdenen – og hos BrandFactory. Gennem mange år har han haft flere af sine spændende racerbiler gennem vores monteringshal, hvor de har gennemgået en sand forvandling fra »almindelig« racerbil til at være toptunet også på det visuelle plan.

Ford GT er en af de ypperste klassikere i bilernes verden, og da Jason fik sin leveret fra Ford, var det hans ønske, at den skulle have de velkendte Gulf-farver kendt fra 60'ernes motorløb. Den skulle med andre ord være en hyldest til datidens helt store klassiker. En klassiker i nye (gamle) klæ'r.

Skal din idé gøres til virkelighed?

Janne Fredslund

Janne Fredslund

Nordic Customer Relations Manager

+45 4454 5421 jf@brandfactory.dk
Foliedekoration Jason Watt Ford GT

FRA DRØM TIL VIRKELIGHED

Det var selvfølgelig oplagt at få bilen malet i de velkendte lyseblå og orange farver fra fabrikkens side, men som med så meget andet, så er der ofte visse rettigheder forbundet med så velkendte varemærker. Og her løb selv mægtige Ford panden mod muren. De havde ganske enkelt ikke rettighederne.

Men de kunne levere en blå.

Heldigvis er mulighederne med folie nærmest ubegrænsede – og dét vidste Jason. Han kontaktede derfor BrandFactory og afleverede trygt sin nye racer i hænderne på vores kompetente montører, som forvandlede bilen til en helt ny ny bil, hvor farverne ramte plet i forhold til den klassiske bil og der blev monteret striber, numre og logoer.

Nu lever den helt op til drømmen!

PERFEKT BIL

Om den endelige forvandling fra »almindelig« racer til den perfekte bil siger Jason Watt: »Resultatet lever 100% op til mine forventninger. Jeg får altid eminent service og høj kvalitet, når jeg besøger BrandFactory. Nu har jeg den perfekte bil i farver, som hylder forgængerens sejre i det ikoniske Le Mans-racerløb«.

  • Er din firmabil en del af din branding

    Blog

    Bilindpakning og dekorationer på køretøjer er en af de mest effektive metoder, når du vil øge kendskabet til dit brand – og så er det endda også en af de mest økonomiske. Vil du læse mere om alle fordelene?
  • DEN FYSISKE BUTIK ER UMAMI

    Blog

    Umiddelbart kan det lyde som noget sludder. Men der er noget om snakken: Den fysiske butik er – eller bør være – dét, som den digitale butik ikke er. Den fysiske butik er den »umami«, som man ikke kan opnå online.
 ? 
Kan vi hjælpe?