FRONTSTAND LÆGGER OP TIL MÅLGRUPPEN I MAGASIN

HUGO BOSS

EN KAMPAGNE SOM TALER TIL FØLELSERNE

En parfume taler selvsagt først og fremmest til lugtesansen, men skal man som Hugo Boss skabe opmærksomhed omkring et produkt og skille sig ud blandt de hundredvis af andre brands og dufte på hylderne, er det mindst lige så vigtigt at inddrage de andre sanser også.

80% af alle de indtryk, vi modtager, bearbejdes af synssansen. Derfor sker et salg oftest på baggrund af en visuel påvirkning. Med denne maskuline og meget minimalistiske frontstand i Magasin opbygger Hugo Boss et univers og en storytelling omkring VM, som tiltrækker visuel opmærksomhed hos målgruppen.

SKAL DIN KAMPAGNE SKILLE SIG UD?

Morten Larsen

Morten Larsen

Project Manager

+45 4044 6284 mol@brandfactory.dk
Frontstand Magasin

FRONTSTAND MED STOR EFFEKT

En frontstand som denne er en effektiv måde at eksponere ét produkt blandt mange konkurrerende produkter.

Salgspodie

Kompetencer i spil

Kampagne

ET POWERFULDT UDTRYK TIL FÅ PENGE

Frontstande er især gode til produktlanceringer og kampagner, da de er hurtige at sætte op og tage ned igen. Samtidig har de stor effekt i kraft af deres nyhedsværdi og kan placeres tæt på indgangen, hvor der er allermest kundetrafik.

Kunsten er at få standen til at ligne en million, men det behøver den slet ikke koste. Med de rigtige materialer og print er det nemlig muligt at skabe udtryksfulde motiver og effekter, som sætter de helt rigtige visuelle rammer, der sikrer salg.

Kampagne
  • 5 gode tips til en succesfuld messe

    Blog

    Messer kan være en effektiv metode til at skaffe nye leads og skabe interesse for dit brand og dine produkter – hvis det altså gøres rigtigt. Sørg for at få mest muligt ud af det ved at følge disse fem gode råd.
  • Er din firmabil en del af din branding

    Blog

    Bilindpakning og dekorationer på køretøjer er en af de mest effektive metoder, når du vil øge kendskabet til dit brand – og så er det endda også en af de mest økonomiske. Vil du læse mere om alle fordelene?
 ? 
Kan vi hjælpe?