En finger med i spillet på udstillinger i stjerneregn

Dansk Arkitektur Center

Fire stjerner til to udstillinger i Dansk Arkitektur Center

»To nye udstillinger i Dansk Arkitektur Center fortæller om laurbærrene i dansk design og arkitektur – og at nye tegnestuer ikke hviler på dem. Der tænkes stadig i meningsfulde boliger«.
Sådan lød det, da Kristeligt Dagblad anmeldte de to udstillinger i Dansk Arkitektur Center – udstillinger som BrandFactory endnu en gang har haft en finger med i spillet i tilblivelsen af.

Dansk Arkitektur Center kom nok en gang til os for at få realiseret designet gennem produktion og montering af print til de to nye udstillinger »Hello Denmark« og »Syv meningsfulde boliger«. 

Fotos: Kontraframe / BrandFactory

Skal vi også hjælpe dig?

Morten Larsen

Morten Larsen

Project Manager

+45 4044 6284 mol@brandfactory.dk
Udstillingsprint Hello Denmark Dansk Arkitektur Center

Fra tanke til virkelig

Med et grundigt brief på den samlede opgave dannede vi os et overblik over, hvilke tanker og idéer, der lå til grund for udstillingerne – og med dén indsigt trådte vi i karakter som rådgiver og samarbejdspartner, så tanker og idéer kunne blive til virkelighed.

Kvalitet og knowhow

Som samarbejdspartner kender vi de forskellige udstillingsrum rigtig godt. Vi kender derfor også til alle de muligheder og forholdsregler, der skal tages. Med tanker på de forhåbentlig mange mennesker, der vil besøge udstillingen, arbejder vi bag linjerne altid med et stærkt hold og et hus fuld af ekspertise i ryggen – vi står dermed altid 100% på mål for kvaliteten!

  • Er din firmabil en del af din branding

    Blog

    Bilindpakning og dekorationer på køretøjer er en af de mest effektive metoder, når du vil øge kendskabet til dit brand – og så er det endda også en af de mest økonomiske. Vil du læse mere om alle fordelene?
  • DEN FYSISKE BUTIK ER UMAMI

    Blog

    Umiddelbart kan det lyde som noget sludder. Men der er noget om snakken: Den fysiske butik er – eller bør være – dét, som den digitale butik ikke er. Den fysiske butik er den »umami«, som man ikke kan opnå online.
 ? 
Kan vi hjælpe?