Vi hjalp legen tilbage på rekordtid!

SALLING GROUP

Ikke alt kan klares over nettet

Da legetøjskæden BR sidste år – lige op til julehandlen – måtte dreje nøglen om, gik der en bølge af chok gennem store dele af den danske befolkning. Ikke mindst hos børnene.

Det satte samtidig en dialog i gang om berettigelsen af de fysiske butikker kontra de rene internetbaserede.

De fysiske butikker har en berettigelse. De skal give os oplevelser. Oplevelser som man ikke kan skabe på internettet, men kun under fysiske rammer, hvor vi kan se, høre, dufte og føle tingene. Det gælder i høj grad for legetøjsbutikker. For hvem husker ikke at have være i en legetøjsbutik med sine forældre. At have været i et helt univers i børnehøjde fyldt med legetøj, drømme og ønsker?

Det var derfor også en lettelse for mange da Salling Group købte BR-brandet og en del af lejemålene, for igen at føre brandet videre og igen at møde børnene i den fysiske verden. I øjenhøjde og for igen at være med til at skabe minder om turen til legetøjsbutikken. 

Skal jeg også tage hånd om dit næste projekt?

Tina Harboe Andersen

Tina Harboe Andersen

Customer Relations Manager

+45 5060 7600 tha@brandfactory.dk
Baldakinskilte

Nyt koncept med genkendelighed

Salling Group overtog BR-brandet og 26 lokationer fra det tidligere TOP-TOY. De overtog samtidig 26 lokationer, som alle skulle transformeres fra enten det »gamle« BR-koncept eller fra Toys'R'Us-universet på rekordtid.

 

Som fast totalleverandør til TOP-TOY-kæden gennem 15 år, stod BrandFactory klar med viden og ekspertise om lejemålene, så en rebranding og udrulning af det nye koncept kunne stå klar indenfor den stramme tidsplan på mest effektiv vis.

Butiksindretning

Kompetencer i spil

Facadeskiltning

Effektiv proces fra start til slut

Vi ligger inde med mange spidskompetencer. Kædeudrulninger er én af dem. 19 tidligere Toys´R´Us-huse og 7 gamle BR-butikker blev derfor på rekordtid rebrandet til det nye BR-koncept. Samtlige butikker blev opmålt, der blev designet facadeudkast og dekorationer og skilte blev produceret og monteret – alt sammen på under syv uger.

Også indvendig hjalp vi med at udføre dekorationer og opdatere inventar, så butikkerne igen kunne slå dørene op og invitere børn og voksne ind i det opdaterede, men velkendte, BR-univers.

Legen er tilbage.

Loftskilte
  • 5 gode tips til en succesfuld messe

    Blog

    Messer kan være en effektiv metode til at skaffe nye leads og skabe interesse for dit brand og dine produkter – hvis det altså gøres rigtigt. Sørg for at få mest muligt ud af det ved at følge disse fem gode råd.
  • Er din firmabil en del af din branding

    Blog

    Bilindpakning og dekorationer på køretøjer er en af de mest effektive metoder, når du vil øge kendskabet til dit brand – og så er det endda også en af de mest økonomiske. Vil du læse mere om alle fordelene?
 ? 
Kan vi hjælpe?