LEGEN ER TILBAGE I BR

Salling group

Nyt butikskoncept skal få legen og den gode kundeoplevelse tilbage i BR-butikkerne

– både for børn og deres voksne.

Siden Salling Group overtog det kendte, gamle og elskede BR, er der blevet knoklet på fremtidens butikskoncept og på, hvordan man kan få legen tilbage i BR-butikkerne, så de er fremtidens legetøjsbutikker.

Som det er tilfældet med næsten alle varer i dag, så er det også blevet nemt at finde og købe legetøj i netbutikkerne. Salling Group er selvfølgelig bevidste herom og på de udfordringer der dermed er i at få børnene og deres voksne ind i de fysiske legetøjsbutikker. Det kræver noget ganske særligt at skabe den spændende atmosfære en fysisk legetøjsbutik kan have, som en netbaseret butik ikke kan hamle op med. Der skal skabes en glæde og en god samlet oplevelse for hele familien. Derfor kom Salling Group til BrandFactory.

Skal jeg også tage hånd om dit næste projekt?

Tina Harboe Andersen

Tina Harboe Andersen

Customer Relations Manager

+45 5060 7600 tha@brandfactory.dk
Barbie Shop-in-shop BR

Et legeunivers fuld af drømme

Salling Group ved, hvordan man sælger legetøj i dagligvarebutikker. Men BR-butikkerne er noget ganske andet. Man kommer ikke tilfældigt forbi hylderne med legetøj, mens man fylder indkøbsvognen med middagsmad, køkkenrulle og fredagsslik. Man skal tage et aktivt valg om at gå ind i butikkerne.

Det kæmpe potentiale der ligger i de fysiske legetøjsbutikker ønsker Salling Group at udnytte – og med hjælp fra BrandFactory har de skabt de optimale rammer for et legeunivers fuld af drømme, leg, spænding og oplevelser. For både børn og deres voksne.

Nye idéer på erfaringsmæssigt grundlag

Salling Group kom til BrandFactory for at få en samarbejdspartner med stor erfaring inden for konceptudvikling samt en tovholder, som kunne hjælpe med at strømline processen fra design og udvikling til test, produktion og montering.

Med et erfaringsmæssigt overblik og tidligere daglig gang i de gamle TOP-TOY-butikker har BrandFactory stor viden og knowhow, og i et tæt samarbejde med Salling Groups projektleder blev en videreudvikling af grundlæggende idéer sat i søen, så de kunne fungere i praksis og implementeres i de fysiske rammer.

Der er blevet trukket på mange forskellige kompetencer i alt fra facadedekorationer og butiksinventar over digitale skærme og shop-i-shop-løsninger til foliedekorationer og udsmykning.

Fra koncept til virkelighed.

Digital Signage BR

Legen i centrum

Det nye butikskoncept, som bl.a. er foldet ud i butikken i Rødovre, er udviklet omkring kunderne: I centrum er en legeplads, hvorfra inventaret fyldt med legetøj forgrener sig fra.

Et utal af shop-i-shop-løsninger skaber et univers i børnehøjde, hvor en ny oplevelse venter, hver gang man runder et hjørne. På trods af størrelsen på butikken er det nemt at finde rundt ved hjælp af den synlige og nemt forståelige wayfinding – og støder du ikke på en af medarbejderne rundt om i butikken, så møder du dem helt sikkert på din vej ud gennem det nye, imødekommende kasseområde.

BR-butikken i Rødovre er det første varehus, som er forvandlet til det nye PLAY-koncept, hvor både børn og deres vokne kan lege, røre, sanse og opleve sig gennem legeuniverset.

Legen er tilbage.

  • 5 gode tips til en succesfuld messe

    Blog

    Messer kan være en effektiv metode til at skaffe nye leads og skabe interesse for dit brand og dine produkter – hvis det altså gøres rigtigt. Sørg for at få mest muligt ud af det ved at følge disse fem gode råd.
  • Er din firmabil en del af din branding

    Blog

    Bilindpakning og dekorationer på køretøjer er en af de mest effektive metoder, når du vil øge kendskabet til dit brand – og så er det endda også en af de mest økonomiske. Vil du læse mere om alle fordelene?
 ? 
Kan vi hjælpe?