DA

StoreManager-app giver overblik i en stram projektplan

Spar

God kommunikation er nøglen til succes

En af nøglerne til et succesfuldt samarbejde er god kommunikation, og sammen med en stor portion erfaring og kendskab er den med til at sikre et godt resultat. At udrulle et helt nyt kædekoncept på kort tid er et stort logistisk arbejde, som kræver, at man kan holde mange bolde i luften på samme tid.

I udrulningen af SPARs nye koncept spillede app’en StoreManager, der var særligt tilpasset projektet, en stor rolle i at sikre effektiv vidensdeling og kommunikation. App’en fungerer bl.a. som et videnscenter, hvor informationer hurtigt kan videregives, gemmes og tilgås af alle involverede parter. På den måde foregår kommunikationen uden om tidskrævende mellemled, hvilket sikrer, at SPAR er tæt på processen hele vejen igennem og giver mulighed for løbende godkendelse af ordrer.

Få mere info om StoreManager

June  Guldmann

June Guldmann

Customer Relations Manager

+45 4454 5429 jg@brandfactory.dk

Stærkt overblik over alle butikker

”Vi har i processen haft kontakt på alle niveauer stort set dagligt og fået løst de fleste udfordringer på stedet. Specielt den nye StoreManager-app har understøttet dialogen mellem købmænd, montører, BrandFactory og SPARs udrulningsteam og sikret dokumentation for opgavens omfang og udførelse i hver enkelt af butikkerne. Og så giver den os et suverænt overblik ift. fremtidige ændringer i butikkerne,” fortæller Søren Berg Ebbesen, markeds- og udviklingschef i Dagrofa.

Det siger SPAR

”Vores projektressourcer har været begrænsede, hvorfor BrandFactorys nidkærhed samt vilje og evne til at løse de udfordringer, mangfoldigheden af butikker (og købmænd) har budt på, har været altafgørende.” 

Dennis Krog, Projektkoordinator i Dagrofa og projektleder i SPAR-udrulningen

Kompetencer i spil

Kendskab til butikkerne og effektiv daglig kommunikation

”Med en kompleks og krævende opgave, som udrulningen af et nyt koncept for SPAR, har valget af en pålidelig samarbejdspartner været afgørende for projektets succes. Vi så på syv parametre, som en potentiel partner skulle kunne opfylde: Kendskab til butikkerne, effektivitet i daglig kommunikation, åbenhed for at arbejde med nye, uprøvede løsninger, fleksibel aftale med klare rammer, hastighed og fleksibilitet i implementeringen, mulighed for direkte dialog med montørteams og en fair pris,” udtaler Søren Berg Ebbesen, markeds- og udviklingschef i Dagrofa.

  • 5 gode tips til en succesfuld messe

    Blog

    Messer kan være en effektiv metode til at skaffe nye leads og skabe interesse for dit brand og dine produkter – hvis det altså gøres rigtigt. Sørg for at få mest muligt ud af det ved at følge disse fem gode råd.
  • Er din firmabil en del af din branding

    Blog

    Bilindpakning og dekorationer på køretøjer er en af de mest effektive metoder, når du vil øge kendskabet til dit brand – og så er det endda også en af de mest økonomiske. Vil du læse mere om alle fordelene?
 ? 
Kan vi hjælpe?