DA

Dior skaber blikfang med frontstande

Dior

Dior skiller sig ud i mængden

Der skal effektive midler i brug, hvis du vil skille dig ud og fange kundernes opmærksomhed i et stormagasin eller hos en materialist, hvor brands står side om side og konkurrerer og nye produkter lanceres med lynets hast.

Dior bruger kampagnestande i forbindelse med lanceringer af nye produkter. De forskellige stande er tilpasset præcis det produkt, de skal reklamere for, og fungerer som effektiv blikfangst.

Se i filmen nederst, hvordan en frontstand for Dior i Magasin bliver bygget.

Vil du skille dig ud blandt konkurrenterne?

Morten  Larsen

Morten Larsen

Projektchef

+45 4044 6284 mol@brandfactory.dk
Dior frontstand

Fuld fart på kreativiteten

Selvom en stand er et kampagneelement, der kun står i butikken i en kort periode, går Dior ikke på kompromis med kvaliteten og nytænkningen. For eksempel kan standene indeholde skærme og forskellige lyseffekter.

Det siger Dior

”Vi er meget tilfredse med den professionelle og fleksible attitude, vi bliver modtaget med. Der findes altid en kreativ løsning, selv med korte deadlines. BrandFactory er dygtige til at fange vores brief meget hurtigt og komme med gode ideer til udformningen af vores stande. De forstår vores kvalitetskrav og leverer altid et flot stykke arbejde.”

Camilla Borregaard-Clarke, Marketing & Key Account Manager hos Dior

  • 5 gode tips til en succesfuld messe

    Blog

    Messer kan være en effektiv metode til at skaffe nye leads og skabe interesse for dit brand og dine produkter – hvis det altså gøres rigtigt. Sørg for at få mest muligt ud af det ved at følge disse fem gode råd.
  • Er din firmabil en del af din branding

    Blog

    Bilindpakning og dekorationer på køretøjer er en af de mest effektive metoder, når du vil øge kendskabet til dit brand – og så er det endda også en af de mest økonomiske. Vil du læse mere om alle fordelene?
 ? 
Kan vi hjælpe?