DA

Hold dig opdateret med BrandFactory

Blog

What would Oprah do?

De fysiske butikker står hverken med det ene eller det andet ben i graven, men de skal tænke i nye og anderledes baner, hvis de skal have fat i de »digitale indfødte«: Fremtidens kunder. Og her kan de passende begynde med at spørge sig selv: »Hvad ville Oprah Winfrey gøre?«

Læs mere
New Retail Day 2018

5 måder du styrker din butik med digitale skilte

Vi hører det diskuteret alle steder: Den fysiske butik mod onlinehandlen. Og den fysiske butik er bestemt ikke død. Der bliver bare stillet andre krav til kundeoplevelsen i dag end tidligere.

Læs mere

    5 gode tips til en succesfuld messe

    Messer kan være en effektiv metode til at skaffe nye leads og skabe interesse for dit brand og dine produkter – hvis det altså gøres rigtigt. Og det er bestemt ikke gratis at tage på messe, så sørg for at få mest muligt ud af det ved at følge disse fem gode råd.

    Læs mere
    5 gode tips til en succesfuld messe

    Traditionen tro

    Igen i år tog BrandFactory pulsen på det kommende års trends og nyheder inden for dansk og europæisk design på messen »Trends & Traditions 2018«.

    Læs mere
    • Trends & Traditions 2018

      Er din firmabil en del af din branding?

      Du har sikkert en firmabil.

      Eller måske har din virksomhed en hel vognpark med personbiler, varevogne og lastbiler.

      Men er den tænkt ind som en del af din branding og kommunikation?

      Bilindpakning og dekorationer på køretøjer er en af de mest effektive metoder, når du vil øge kendskabet til dit brand – og så er det endda også en af de mest økonomiske.

      Læs mere
      • Bilindpakning

        En bilfolie til de miljøbevidste

        Miljøvenlighed er måske ikke nødvendigvis det første ord, der dukker op, når man tænker på biler og bilindpakning. Men sådan behøver det faktisk ikke være.

        Læs mere
        • En bilfolie til de miljøbevidste

          Fremtidens detail

          Ny teknologi, digitalisering i alle led og kunder, der konstant skifter adfærd og stiller nye krav. Sådan er virkeligheden i fremtidens detailbranche, hvor disruption hører til dagens orden, og hvor forskellen på vindere og tabere ifølge eksperterne bliver evnen til at tilpasse sig en ny og kompleks virkelighed.

          Læs mere
          Fremtidens detail

          Vangsgaard bliver til BrandFactory

          Nyt navn – samme mennesker, samme service og samme innovative tilgang til design, proces og kvalitet.

          Beslutningen om at skifte navn har været undervejs det sidste års tid, og den 19. september 2017 er det officielt blevet tid til at skifte vores velkendte og 35 år gamle brand Vangsgaard ud med vores nye visuelle identitet under navnet BrandFactory Danmark A/S - i daglig tale BrandFactory.

          Læs mere
          Vangsgaard bliver til BrandFactory

          Formen på Formland

          Igen i år fyldte fagmessen Formland hallerne i MCH Messecenter Herning. Mere end 450 udstillere af nordisk design, inspirerende trendzoner samt skarpe og inspirerende bud på, i hvilken retning vi bevæger os frem mod 2018. Vangsgaard har besøgt messen og kom retur med hovederne fulde af tanker, idéer og inspiration, som vi vil bruge i vores arbejde på at skabe innovative og nyskabende løsninger for og med vores kunder.

          Læs mere
          • Formen på Formland

            Inspiration og ny viden fra Fespa-messen i Hamborg

            I sidste uge var vi på den internationale printmesse Fespa i Hamborg for at samle inspiration og blive opdateret på det nyeste inden for print.

            Læs mere
            • Fespa-messen i Hamborg

              Forrige 1 2

              • 5 gode tips til en succesfuld messe

                Blog

                Messer kan være en effektiv metode til at skaffe nye leads og skabe interesse for dit brand og dine produkter – hvis det altså gøres rigtigt. Sørg for at få mest muligt ud af det ved at følge disse fem gode råd.
              • Er din firmabil en del af din branding

                Blog

                Bilindpakning og dekorationer på køretøjer er en af de mest effektive metoder, når du vil øge kendskabet til dit brand – og så er det endda også en af de mest økonomiske. Vil du læse mere om alle fordelene?